Успехот не доаѓа од зоната на комфор! – Добро познати цитати кои го мотивираат тимот на СН Осигурителен Брокер

Започнавме со визија, креиравме план и никогаш не се откажуваме. Тимот на СН Осигурителен Брокер, континуирано работи на одржување на нашите цели и упорноста е она што не одликува. Креираме стабилни и трајни вредности и обезбедуваме врвен квалитет и осигурување. Она што не одржува е постојаната мотивација. Претендираме кон неколку цитати кои не водат кон реализација и исполнување на нашата мисија.

Во продолжение прочитајте неколку добро познати цитати кои го мотивираат нашиот тим. Тимот на СН Осигурителен Брокер:

– Успехот не доаѓа од зоната на комфор!

– Задржи ја визијата! Верувај во процесот!

– Да направиме работите да се случат денес!

– Во ред е да имаме сопки на патот, но не е во ред да се откажеме!

– СН Тимот секогаш размислува надвор од затворената кутија и границите!

– Осигурувањето е нешто кое му е потребно секому. Прави тоа да го разберат луѓето затоа што ова е доблесна професија!

– Убаво е кога некој е секогаш на ваша страна! Заштитата на клиентот е нашата основна цел! Продолжуваме и денес!

– Никој до сега не се откажал ако во него го вложил максимумот!

– Го правиме она што го сакаме! Го сакаме она што го правиме!

– Нашите луѓе и нашиот тим се нашиот бренд!

– Иднината ја креираме од она што ќе се случи денес! Подготвени сме за ризикот и свесни сме дека треба да се конфронтираме! Но, најпрво треба да се соочиме дека тој секогаш постои!

– Сѐ е можност да станеме уште подобри!

Тимот на СН Осигурителен Брокер

– Не постои лифт до успехот! Амбицијата е првиот чекор до него, вториот чекор е акција!

– Започнавме од едно: Одлучивме што ќе работиме, oдлучивме да бидеме секогаш на ваша страна. Потоа, направивме план и работиме на него, комплетно, секој ден!

Како лидер во пазарот на осигурувањето, СН Осигурителен Брокер стреми кон освојување на уште поголеми таргети, креира цели, ги следи светските трендови и e бренд зад кој секогаш стои тимот кој континуирано работи, расти и ги исполнува барањата на клиентите.